Monday 30 May 2011

ABOUT HER

Ni awek aku Eqa, sebelum ni memang ramai yang suka kat aku, tapi aku tak layan sangat. Bukan sebab aku poyo hebat atau jual mahal, tapi sebab mak aku cerewet sangat bila aku perkenal seorang demi seorang dan akhirnya aku amik keputusan untuk tidak melukakan hati seorang perempuan diatas penolakan mak aku tu.

Setelah berpuluh tahun aku berstatuskan single, akhirnya Allah pertemukan aku dengan dia..Alhamdulillah :p
Mak aku terus setuju dan berkenan dengan pilihan aku walaupun jauh dan berlainan negeri. Terasa la hidup aku yang selama ini kosong dipenuhi bunga-bunga cinta hahahaha tak kira la karat ke tak janji setiap orang ade taman kat dalam hati bila bercakap pasal jodoh dan pasangan.

                To Be Continue....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intense Debate Comments

back to top