Monday 30 May 2011

Salam...

Salam untuk Semua.. Dah sekian lama aku tak menulis diari or ape-ape bentuk rakaman samada yg bertulis atau secara lisan. Bagi orang yang mengenali aku, mungkin hanya melihat aku ketawa n bersenda disetiap saat. Tapi hakikat sebuah perasaan yang aku bekukan selama ni dihati sanubari aku.. tak pernah terluah
Mungkin aku seorang yang suka berahsia, mungkin aku seorang yang tidak pernah mempercayai manusia lain 100%. Terpulang la kepada semua untuk menilai dan melihat baik buruk akan diri aku ni, yang pasti aku lebih selesa untuk tidak menyakitkan hati setiap org yang aku kenali.

Walau ape-pun cerita, diharap pembaca tidak menyamakan apa yang aku tulis dengan ape yang orang tulis. tQ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intense Debate Comments

back to top